Building a brand is like building a home

> 25 06 2018 #billboard #radio

Golden Palace en L!ELENS zetten alles in op de rode!

En neen… niet op de Rode Duivels!

L!ELENS heeft voor Golden Palace een nieuwe campagne ontwikkeld met als titel: "Zet alles in op de rode ! ». 
Terwijl de hele wereld voetbalgek is, geeft Golden Palace Casino & Sports aan dat er meer in het leven is dan voetbal. 
De term ‘rode’ in de titel verwijst niet naar de voetbaltruitjes van onze Duivels maar naar de rode vlakken op een roulette. Ook de radiocampagne laat een sportjournalist aan het woord die verslag brengt over een spel roulette.
Golden Palace wil aangeven dat ontspannen ook kan in één van de 45 speelzalen of op het online platform, zeker nu dankzij 500 euro bonus!
 
De campagne loopt deze week op nationale radio, 2m2 en digitale MOF aan de Van Praet brug.

Golden Palace en L!ELENS zetten alles in op de rode!
> 26 06 2018

Het sales team wordt weer versterkt!

Na vier jaar als projectmanager bij 4Sales en zeven jaar als account director bij Carré Associates, gaat Julien Hofman (36) nu bij L!ELENS aan de slag als account director.

Welkom!

> 26 06 2018 #billboard #print

2018, het jaar van Buitengewoon Wallonië!

Wallonië België Toerisme viert het jaar van Buitengewoon Wallonië.

Speciaal voor die gelegenheid ontwikkelde L!ELENS een campagne die Wallonië in de kijker zet als een originele, verrassende en ongewone toeristische bestemming. Om zoveel mogelijk bezoekers te verleiden voor een bezoek vanuit een nieuwe invalshoek.

De kosmonaut "Welkom in Wallonië” verwijst duidelijk naar het Euro Space Center van Redu.

> 11 01 2018 #social

Sandra Wille versterkt L!ELENS

Na reeds een mooie carrière bij Equinox Communications, TBWA, BBDO en Serviceplan, is Sandra Wille aan de slag bij LIELENS als Account Director.

Ze zal een commercieel team van 4 personen leiden en met haar ervaring belangrijke klanten van het agentschap begeleiden. 

Vandaag stelt de LIELENS-groep 50 mensen te werk.

 

> 19 09 2017 #tv

L!ELENS ontwerpt de nieuwe tv- en radiocampagne voor tien jaar EGGO

Het doel van deze nieuwe reclamecampagne, die in oktober op antenne gaat, is niet zozeer de naamsbekendheid van het merk te vergroten. EGGO communiceert al tien jaar lang geregeld over zijn concept op tv, op de radio en via promoacties in huis-aan-huisfolders.

Deze nieuwe campagne wil EGGO vooral positioneren als DE partner die zijn klanten perfect begeleidt, van het project tot de levering van hun uitgeruste keuken. 

SEE MORE

Uit kwalitatief onderzoek van EGGO blijkt dat een van de belangrijkste obstakels voor klanten om een nieuwe keuken te bestellen de vrees is voor een slechte service, slecht advies, slechte begeleiding. Tussen de aanvraag van informatie, een eerste offerte, de ondertekening van de bestelbon en de uiteindelijke plaatsing van de keuken zitten soms 8 tot 10 weken. In die tijd kunnen er bij de klant heel wat twijfels ontstaan (Heb ik wel de juiste kleur of materialen gekozen? Zal mijn keuken op tijd geleverd worden? Wanneer moet ik mijn oude keuken afbreken? Zal mijn nieuwe keuken goed geïnstalleerd worden? En hoe zit het met het loodgieterswerk en de toestellen?...)    

Om daarop in te spelen, volgt EGGO nu een 100% "consumer centric" strategie. Op een webportaal vindt elke klant alle informatie over zijn project, zijn bestelling (besteloverzicht, plannen, realtime productieschema's, bestelstatus op alle productieniveaus, belangrijke leverings- en installatiedata enz.) maar ook praktische informatie, tips & tricks en inspirerende seizoensrecepten die op een automatische en intuïtieve manier een permanent contact met de klant creëren.   

De klant beleeft zo een unieke en serene EGGO-ervaring, van het moment van zijn bestelling tot de levering. Hij krijgt het aangename gevoel écht als klant behandeld te worden en op elk moment te weten hoe het staat met zijn bestelling.

 

De nieuwe tv-campagne van EGGO

Om die nieuwe customer experience origineel en creatief vorm te geven, ontwikkelde L!ELENS voor EGGO een nieuwe tv-spot rond het concept "obsessie".

In de spot zien we een jonge vrouw die overal haar nieuwe droomkeuken ziet: in haar dressing, in haar auto en zelfs op het werk… Ze denkt dat ze hallucineert, maar eigenlijk is ze zo bezeten door haar keukenproject dat ze het overal ziet.

Door de creatie en installatie van haar keuken toe te vertrouwen aan EGGO kan ze op beide oren slapen. Het bewijs: op het einde zien we haar met een grote glimlach in haar nieuwe uitgeruste EGGO-keuken. 

CLOSE
> 29 06 2017

GOLDEN PALACE SPEELT NIET EENDER WAAR

Nadat het enkele maanden geleden het Golden Palace-budget won (Groep online casino’s, spelen en sportweddenschappen) onthult L!ELENS zijn nieuwe multimediacampagne, die sinds een paar dagen ‘on air’ is.

Rond het concept "Speel niet eender waar!" ontwikkelde het bureau een reeks humoristische situaties met personages die aan het spelen zijn op de verkeerde plaats. Een voice-over nodigt hen uit om liever te spelen met Golden Palace en in alle veiligheid te genieten van het spel.

 De signature "Wij nemen het spel ernstig" sluit elke spot af en benadrukt dat de online casino’s en spelen van Golden Palace het ethisch charter van de BAGO (Belgian Association of Gaming Operators) respecteren en voorstanders zijn van de ernst die deze speelse praktijk moet omringen. 

Deze campagne is gemaakt voor tv, cinema, radio en print.

Klant: Golden Palace - Casino & Sports
Contacten: Serge Menegalli, Julie Limbos, Tim Boonen
Agentschap: L!ELENS
Account Manager: François Vandeghinste
CD: Frédéric Pousset
Creatie (AD): Maxim Deliège
Creatie (CR): François Daubresse
Film Production Company: Ristretto
Producer: Lies Bronselaer
Director: Kris Debusscher
Radio production Company: Cobra
Photography Production: Uncle Bob
Fotograaf: Koen Demuynck
Post-production: Koen Demuynck

SEE MORE
CLOSE
> 27 06 2017

De L!ELENS-familie groeit sterk

Als antwoord op het toenemend aantal nieuwe klanten die het agentschap de laatste tijd mocht verwelkomen (Brico, Brico City, Golden Palace, Shopping Rive Gauche Charleroi, alsook verschillende activaties voor Alpro-Vandemoortele, Babybel etc.), heeft Lielens de laatste maanden 10 nieuwe talenten aangeworven.

V.l.n.r.: Frank Van Geertruyden (Account Director), Pascale Lahure (Art director), Amandine Hellin (Account Executive), Adrien Dewitte (3D designer), Flora Bakija (Receptioniste), Antonio Fernandez  (Project Manager), France Desbonnets (Senior graphist), François Vandeghinste (Account Manager), Laurence Meaux (Art Director) et Frédéric Pousset (Creative Director) maken dat de Lielens-familie nu 49 koppen telt.

> 03 04 2017 #multi-channel #print #radio #tv

GOLDEN PALACE. L!ELENS SPEELT EN WINT!

L!ELENS heeft na een pitch het budget gewonnen van Golden Palace, het online casino- en gamingplatform.
Dit omvat een gloednieuwe positionering en een nieuwe imagocampagne met tv-spots, print en radiospots.

Deze nieuwe campagnes starten op het eind van het eerste semester. 

> 20 03 2017 #print

Goed nieuws voor toekomstige mama’s en papa’s!

Gloednieuw, verbluffend mooi, lijvig, en vers van de pers… 5 maanden voltijds werk voor 5 mensen van ons bureau. 420 pagina’s. 8.345 foto’s. 450 gram originele en nuttige ideeën voor mama’s, papa’s en hun kinderen van 0 tot 13 jaar.

Binnenkort te ontdekken in alle Orchestra-winkels in België, Frankrijk en Zwitserland. 

> 16 03 2017 #tv

Je hebt veel meer batterijen dan je denkt: de sage gaat verder

In 2011 stelde het agentschap Bebat een nieuwe creatieve aanpak voor, gebaseerd op het idee dat batterijen die naar een Bebat-inzamelpunt worden gebracht daarna een nieuw leven beginnen. Het is daarom belangrijk ze terug te brengen.
De eerste spots van de sage toonden de transformatie van de batterij zodat die een nieuw leven kon beginnen door zich te ontpoppen tot een alledaags voorwerp zoals een fiets, een step of een schommel.
Nu, 6 jaar later, pikken 3 nieuwe spots het verhaal rond ‘nieuw leven’ weer op. Nu wordt de consument ook getoond dat iedereen thuis meer batterijen heeft dan hij denkt. Als je weet dat een gezin met 2 volwassenen en 2 kinderen gemiddeld 127 batterijen heeft, dan vraagt de boodschap “Je hebt meer batterijen dan je denkt” geen verdere uitleg.
> 20 12 2016

ONZE 45 FAVORIETEN VOLLE PETROL TE ONTDEKKEN.

Als Europese hoofdstad met zijn Manneken Pis, zijn Grote Markt, zijn prachtige historische gebouwen, zijn enorm diverse wijken en zijn multiculturalisme is Brussel een stad vol buitengewone verrassende plekjes die beslist een bezoek waard zijn. 

Natuurlijk lijdt de stad Brussel onder de gebeurtenissen waarvan zij het slachtoffer was. Ze hebben ook een weerslag op het leven van de bewoners en de handelaars. 

Nu we enkele maanden verder zijn, is Brussel nog altijd een rustige en kosmopolitische hoofdstad waar culturen mixen, waar het fijn om te leven is en waar iedereen zich meteen goed voelt. 

 

45 Lielensiens gingen enkele leuke adresjes verkennen voor een ongewoon bezoekje aan Brussel. Ga je mee op pad met ons?

Je kan ook op deze link klikken om de kaart mobiel te bekijken.

> 13 09 2016

Kaas uit Zwitserland op de tafel van L!ELENS

Na competitie eind 2015, mag L!ELENS met genoegen een topper op het vlak van gastronomie, authenticiteit en vakkennis verwelkomen: Kaas uit Zwitserland. 

Het bureau mag een budget beheren met het oog op de communicatie en de promotie rond beroemde kazen van Zwitserse oorsprong: Gruyère AOP, Zwitserse Emmentaler, Appenzeller én andere kaasspecialiteiten als Raclette, Tête de Moine, Tomme Vaudoise en Vacherin. Vanaf nu tot eind 2016 loopt een generieke campagne voor Zwitserse kazen en starten er gerichte activation marketing acties voor de merken.

 

> 16 05 2016 #tv

Papa is er niet….

Het ene onderwerp is al iets moeilijker om over te communiceren dan het andere. Zeker niet makkelijk is de communicatie voor een farmaceutisch product als Tasectan. Dat is een middel tegen… diarree.

Opdracht geslaagd met deze nieuwe tv-spot voor Tasectan. Dit is een vervolg op de saga die twee jaar geleden begon op de radio rond hetzelfde concept: papa is er niet op de leuke momenten van het leven… Doodgewoon omdat hij vastzit… in het toilet…